Påske og sesongstart på Lille Herbern
- dagsem

- 31. mars
- 1 min lesing
Jeg våkner av bølgene fra Nesoddfergen. Azzurra vugger lett i sjøen, utenfor er endene i full gang med sine parringsrop. Gjennom takluka nyter jeg en skyfri himmel mens solen gradvis lyser opp forstag og seilduk som forlengst er på plass etter vinteren.
En vinter som ikke helt har sluppet taket enda, for på fjorden har det lagt seg et tynt lag is. Jeg stikker hodet opp av luka og selv om det biter i kinnet kan jeg ikke la være å nyte. Nå smaker det med en kopp kaffe kan jeg love…




Kommentarer